Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Błąd
  • Błąd podczas ładowania danych z kanału informacyjnego

Audi A6 C6

Audi A6 C6 ukazano w roku 2004. Projektem nadwozia zajal sie Walter de'Silva. Wizualnie auto przestalo przypominac poprzednika, nowa A6 dostala np. nowy duzy grill przedni bedacy na chwile obecna znakiem twoarowym firmy, wprowadzono takze wiele nowych roziwazan technicznych (m. in. Multi Media Interface|MMI] czyli Multi Media Interface, który jest systemem kontroli oraz rozrywki). Poprawiono takze skrzynie biegow multitronic i tiptronic. Wersja Avant (kombi) zostala wprowadzona w 2005 roku, razem z dluzsza wersja A6. Audi Allroad pojawilo sie wroku 2006.

Sinliki benzynowe:

2.0 16V TFSI S4 170 KM
2.4 24V V6 177 KM
2.8 24V FSI V6 210 KM
3.2 24V FSI V6 255 KM
4.2 40V/32V FSI V8 335 KM 350 KM
RS6 5.0 40V FSI twin-turbo V10 580 KM
S6 5.2 40V FSI V10 435 KM

Silniki diesela:

2.0 16V TDI S4 140 KM
2.7 24V TDI V6 180 KM
3.0 24V TDI V6 225 KM 233 KM

Audi A6 C5

Rozpoczęcie produkcji pod koniec roku 1997 , jako następca Audi A6 C4. Calkowicie odmnieniony styl i wyglad , oraz zupelnie nowe silniki. Pierwszy i jedyny lifting byl pod koniec 2001 roku. Z kazdym z wymienionych nizej silnikow oprócz 1,9TDI mozna bylo doposazyc auto w naped Quattro (naped na wszystkie kola). Z silnikiem 4,2 V8 naped Quattro byl standardowo i nie mozna bylo miec przy tym silniku napedu na jedna oś.
Były dwie wersje nadwozia czyli: Sedan i Avant.

Zawieszenie:

Z przodu zawieszenie wielowahaczowe aluminiowe . Na strone po 4 wahacze (dwa dolne , dwa gorne) , łacznik stabilizatora i koncowka drazka kierowniczego. Oczywiscie sprezyny i amortyzatory :P

Hamulce:

Z przodu i z tylu sa ta hamulce tarczowe.

Skrzynie biegów:

A6 C5 mozna bylo kupic z nastepujacymi skrzyniami biegow:

* Manualna ( 5 lub 6 biegowa w zaleznosci od silnika)

* Tiptronic (z mozliwoscia zmiany biegow z kierownicy)

* Multitronic (bezstopniowa skrzynia automatyczna z mozliwoscią zmiany biegow z kierownicy)Wychodziły tylko i wyłącznie z napędem na przednią oś!!!!



Dane techniczne:

Silniki benzynowe przed liftingiem:

1,8 5v - 125KM
1,8T 5v - 150KM
2,4 30v - 165KM
2,8 30v - 193KM
2,7T v6 - 230KM (pół lifting 2000-2001)
4,2 v8 - 300KM (pół lifting 2000-2001)
4,2 v8 - 340KM (wersja S6) (pół lifting 2000-2001)

Silniki diesela przed liftingiem:

1,9TDI - 110KM
2,5 v6 - 150KM
2,5 v6 - 180KM


Silniki benzynowe po liftingu (po 2001 roku):

1,8T 5v - 150KM
2,0 - 130KM
2,4 v6 - 165 , 170 KM
2,7T v6 - 230KM
2,8 v6 - 193KM
3,0 v6 - 220KM
4,2 v8 - 300KM
4,2 v8 - 340KM (wersja S6)
4,2 v8 BiTurbo - 450KM (wersja RS6)


Silniki diesela po liftingu (po 2001 roku):

1,9TDI - 130KM
2.5 V6 - 155KM
2,5 v6 - 163KM
2,5 v6 - 180KM

Audi A6 C4

Pierwsze A6 C4 pojawiły się na drogach w 1994 roku. Nowa nazwa nie oznaczała jednak całkowicie nowego modelu, ale lifting przeprowadzony w modelu Audi 100 C4. Delikatne zmiany auto przeszło z zewnątrz - inne zderzaki, listwy na drzwiach, maska ,reflektory przód, lampy tył;
Środek także przeszedł kosmetyczne zmiany.
Technicznie dodano nowe silniki - 1,8 20V, 2,8 30V, w topowych modelach S6 zrezygnowano wreszcie z przednich hamulców z tarczami typu "ufo".

Silniki benzynowe:

1.8 20V R4 125 KM
2.0 8V R4 115 KM
2.0 16V R4 140 KM
2.3 10V R5 133 KM
2.6 12V V6 150 KM
2.8 12V V6 174 KM
2.8 30V V6 193 KM
S6 2.2T R5 20V 230KM
S6 4.2 32V V8 290 KM
S6 Plus 4.2 32V V8 326 KM

Silniki diesela:

1.9 8V TDI R4 90 KM
2.5 24V TDI R5 115 KM
2.5 24V TDI R5 140 KM

Zapraszam na Joomla.

Studiuje na WSTI w Warszawie.

2011 Dane techniczne, modele.
Powered by Joomla 1.7 Templates